• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 7 مرداد 1398
کد مطلب : 68990
+
-

۳۳ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های اجرایی مراغه تصویب شد

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه با اشاره به اعتبارات تخصیص‌یافته و مصوب برای اجرای طرح‌ها در این شهرستان گفت: امسال 5/ 33 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات استانی و توازن منطقه‌ای تصویب شده است. به گزارش ایرنا، «حمید شکری» در نشست شورای برنامه‌ریزی مراغه افزود: این میزان اعتبار نسبت به سال گذشته افزایش محسوسی داشته است، لیکن دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان شهرستان نیاز به اعتبارات بیشتری دارند.

وی ادامه داد: با وجود وضعیت فعلی اقتصادی و محدودیت‌های مالی، اعتبارات دستگاه‌های اجرایی این شهرستان تا به امروز تحقق مناسبی داشته است. شکری اضافه کرد: هم‌اکنون چندین طرح بزرگ خدمات‌رسانی و عمرانی در قالب طرح‌های بزرگ با اعتبارات ملی در این شهرستان تصویب شده و در حال اجراست. وی گفت: طرح‌های آب و فاضلاب شهری با 5/ 14 میلیارد تومان، گاز‌رسانی با ۲۵ میلیارد تومان اعتبار و تخصیص قیر رایگان برای اجرای طرح‌های عمران روستایی بنیاد مسکن در این راستاست.

شکری افزود: روکش آسفالت جاده مراغه - هشترود نیز امسال با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار آغاز شده و تاکنون ۱۰ کیلومتر از این طرح آسفالت‌ریزی شده است. وی با اشاره به تصویب بودجه ۱۳۰ میلیارد تومانی برای ادامه و تکمیل آزادراه مراغه - هشترود ادامه داد: تخصیص این اعتبار زمینه‌ساز تسریع در روند اجرای این طرح بزرگ ملی خواهد بود. شکری همچنین از نهایی شدن طرح احداث مدول سوم تصفیه‌خانه فاضلاب مراغه خبر داد و اضافه کرد: با نهایی شدن این امر شاهد تخصیص حدود ۲۰۰ میلیارد تومانی برای اجرا خواهیم بود. 

این خبر را به اشتراک بگذارید